Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες είναι έτοιμοι για εγχώρια και διεθνή ταξίδια μόλις εμβολιαστούνΟι Αμερικανοί ταξιδιώτες είναι έτοιμοι για εγχώρια και διεθνή ταξίδια μόλις εμβολιαστούνΟι Αμερικανοί ταξιδιώτες είναι έτοιμοι για εγχώρια και διεθνή ταξίδια μόλις εμβολιαστούνΟι Αμερικανοί ταξιδιώτες είναι έτοιμοι για εγχώρια και διεθνή ταξίδια μόλις εμβολιαστούν
  • Αρχική
  • Προφίλ
    • Η Εταιρεία μας
    • Γιατί εμάς
    • Portfolio
    • Η ομάδα μας
      • Κώστας Παπαδιάς
      • Θωμάς Πάντος
      • Φώτης Σέρφας
      • Μιχάλης Ντουνέτας
      • Νίκος Σκρέμπος
  • Υπηρεσίες
    • Ξενοδοχειακό Digital Marketing
    • Διαχείριση Ξενοδοχείου
    • Διαχείριση Κρατήσεων
    • Χρηματοοικονομικά & Λογιστικά
    • Οργάνωση Επισιτιστικού Τμήματος
    • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Φωτογράφιση Ξενοδοχείου
  • Νέα
  • Μας εμπιστεύτηκαν
    • Testimonials
  • Έρευνα
  • Επικοινωνία
Έρευνα ETC: Το ταξιδιωτικό αίσθημα αυξάνεται στην Ευρώπη, ενόψει καλοκαιριού
12 Απριλίου, 2021
Hotel Operation: Επενδύοντας στην εκπαίδευση με καινοτομία
26 Απριλίου, 2021

Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες είναι έτοιμοι για εγχώρια και διεθνή ταξίδια μόλις εμβολιαστούν

Το 54% των Αμερικανών ταξιδιωτών σκοπεύουν να κάνουν ένα ταξίδι εντός των δύο πρώτων μηνών από τον εμβολιασμό τους.

Η μηχανή αναζήτησης ενοικιαζόμενων τουριστικών καταλυμάτων HomeToGo έδωσε στη δημοσιότητα την έρευνα ”Return of Travel”, αναφέροντας αλλαγή στις ταξιδιωτικές συμπεριφορές, καθώς διαμορφώνεται η “νέα κανονικότητα” και τα ταξίδια αρχίζουν να ανακάμπτουν. Με τον εμβολιασμό σε πλήρη εξέληξη στις ΗΠΑ, οι Αμερικανοί είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν, σύμφωνα με την έρευνα της HomeToGo, η οποία διαπίστωσε ότι το 54% των Αμερικανών ταξιδιωτών σκοπεύουν να κάνουν ένα ταξίδι εντός των δύο πρώτων μηνών από τον εμβολιασμό τους.

“Μετά από μια δύσκολη χρονιά της οποίας ο χρόνος περάστηκε κυρίως μέσα στο σπίτι, τα δεδομένα μας δείχνουν ότι οι ταξιδιώτες θέλουν απεγνωσμένα να ξεφύγουν και να απολαύσουν ένα πολύ απαραίτητο διάλειμμα από όλα αυτά, με πολλές αναζητήσεις για τουριστικές ενοικιάσεις σε πιο ήσυχες προορισμούς, που θα τους επιτρέψουν να αποσυνδεθούν πραγματικά”, δήλωσε η Mahendra Roopa, διευθύντρια Προϊόντων, Μηχανικής Μάθησης και Επιστήμης Δεδομένων της HomeToGo. “Βλέπουμε επίσης μια ανοδική τάση όσον αφορά στα ταξίδια δύο ατόμων αυτό το καλοκαίρι, καθώς οι ταξιδιώτες που συμμετείχαν στην έρευνα εξέφρασαν μεγαλύτερη επιθυμία να ταξιδέψουν με τον σύντροφό τους σε σύγκριση με πριν από την πανδημία”.

Μερικά από τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας είναι:

  • Μετά από περισσότερο από ένα χρόνο εξ αποστάσεως εργασίας και μάθησης, οι οικογένειες και οι νέοι επαγγελματίες θέλουν να “ξαναφορτίσουν τις μπαταρίες τους”, με το 68% των ερωτηθέντων να εκφράζουν την επιθυμία τους να αποσυνδεθούν από την εργασία τους στις επερχόμενες διακοπές τους.
  • Το 51% εξέφρασε μεγαλύτερη επιθυμία να ταξιδέψει με τον σύντροφό του σε σύγκριση με την προ πανδημίας κατάσταση και το 70% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι ο σύντροφός τους θα ήταν ο ταξιδιωτικός σύντροφος που θα προτιμούσαν για τις επόμενες διακοπές τους.
  • Οι αποδράσεις της τελευταίας στιγμής, στο μέσο της εβδομάδας και ενός παρατεταμένου Σαββατοκύριακου συνεχίζουν να κυριαρχούν αυτό το καλοκαίρι, καθώς η λειτουργία “Ημερομηνία ευέλικτης ημερομηνίας” του HomeToGo σημείωσε αύξηση κατά 600% κατά το παρελθόν έτος για ταξίδια, εκτός των τυπικών εβδομάδων διακοπών.
  • Το 80% των ερωτηθέντων ταξιδιωτών δήλωσαν ότι εξοικονόμησαν χρήματα ταξιδεύοντας λιγότερο το 2020 και το 55% αυτών που το έκαναν εξέφρασαν την πρόθεση να τα ξοδέψουν σε μελλοντικές διακοπές.
  • Οι ταξιδιώτες είναι έτοιμοι για διεθνή ταξίδια, με το 92% των ερωτηθέντων να προτίθενται να επισκεφθούν έναν διεθνή προορισμό, τον ίδιο ή σε μεγαλύτερη συχνότητα μετά τον εμβολιασμό.
  • Το 45% των ερωτηθέντων στην έρευνα κατατάσσουν τη δυνατότητα της δωρεάν ακύρωσης μεταξύ των δύο κορυφαίων παραγόντων που λαμβάνονται υπόψιν κατά την κράτηση μιας ενοικίασης, πέρα ​​από την τιμή. Αυτός ο παράγοντας είχε προτεραιότητα έναντι άλλων δελεαστικών ανέσεων, όπως πρόσβαση στην παραλία, σταθερό Internet, πισίνα, υδρομασάζ ή σάουνα.

“Το ταξίδι σε νέα μέρη έχει την εκπληκτική ικανότητα να μας κάνει ευτυχισμένους – στην πραγματικότητα, το 92% των Αμερικανών ταξιδιωτών που ρωτήθηκαν στην έρευνα αισθάνονται ότι τα ταξίδια βελτιώνουν την ψυχική τους υγεία”, πρόσθεσε η Caroline Burns, PR & Travel Expert στην HomeToGo.

Πηγή: traveldailynews.gr

Τατιάνα Ρόκου – 16 Απρίλιος 2021, 09:56

Related posts

12 Ιουλίου, 2021

‘ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ’: Σήμα γαστροτουρισμού για διασύνδεση επώνυμων τοπικών προϊόντων και ξενοδοχείων


Read more
9 Ιουνίου, 2021

Σε ‘full operation’ η Hotel Operation, με όλα τα ξενοδοχεία της ανοικτά


Read more
31 Μαΐου, 2021

Global Blue Hellas: Η Ελλάδα 2ος δημοφιλέστερος προορισμός για τους Βρετανούς ταξιδιώτες


Read more

space

Η Hotel Operation, εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων, ειδικεύεται στο χώρο του Hotel Management από το 2012, παρέχοντας ολοκληρωμένη διαχείριση ξενοδοχειακών μονάδων και καταλυμάτων.

  • ‘ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ’: Σήμα γαστροτουρισμού για διασύνδεση επώνυμων τοπικών προϊόντων και ξενοδοχείων
    12 Ιουλίου, 2021
  • Σε ‘full operation’ η Hotel Operation, με όλα τα ξενοδοχεία της ανοικτά
    9 Ιουνίου, 2021
  • Αρχική
  • Προφίλ
  • Υπηρεσίες
  • Νέα
  • Μας εμπιστεύτηκαν
  • Έρευνα
  • Επικοινωνία

hotel-operation-greece-

Hotel Operation

Η Hotel Operation, εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων, ειδικεύεται στο χώρο του Hotel Management από το 2012, παρέχοντας ολοκληρωμένη διαχείριση ξενοδοχειακών μονάδων και καταλυμάτων.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

ho ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Αγίου Σπυρίδωνος 23
Πειραιάς TK 18535

ho EMAIL

info@hoteloperation.gr

 

ΤΗΛΕΦΩΝΟ

+30 2104115005

 

ΠΡΟΦΙΛ

hoteloperation

  •  Η εταιρεία
  •  Γιατί εμάς
  •  Η ομάδα μας
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

hoteloperation

  • #Ξενοδοχειακό Digital Marketing
  • #Διαχείριση Κρατήσεων 
  • #Χρηματοοικονομικά & Λογιστικά
  • #Οργάνωση Επισιτιστικού Τμήματος
  • #Εκπαίδευση Προσωπικού
  • #Φωτογράφιση Ξενοδοχείου
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ | ΕΓΓΡΑΦΗ

hoteloperation

Eγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο για

ΝΕΑ και ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

 







    [cf7ascaptcha]

    2021 Hotel Operation