#yourLearnit
‘ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ’: Σήμα γαστροτουρισμού για διασύνδεση επώνυμων τοπικών προϊόντων και ξενοδοχείων
Το έργο ‘ΤΟΠΙΚA & ΕΠΩΝΥΜΑ’ βασίζεται σε ενέργειες ανάδειξης και κοινής προβολής ξενοδοχείων, προορισμών και παραγωγών, τόσο μέσα στα ξενοδοχεία όσο και σε σημεία πώλησης τροφίμων – χρησιμοποιώντας ως ‘όχημα’ τα επώνυμα τοπικά προϊόντα. ΜεΣε ‘full operation’ η Hotel Operation, με όλα τα ξενοδοχεία της ανοικτά
Το τελευταίο κατάλυμα της Hotel Operation θα ανοίξει στις 18 Ιουνίου και είναι το Area Synest Home Hotel που βρίσκεται στο Συνεβρό της Αχαΐας. Η εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων Hotel Operation ξεκινά την νέα τουριστική περίοδο θέτοντας καιGlobal Blue Hellas: Η Ελλάδα 2ος δημοφιλέστερος προορισμός για τους Βρετανούς ταξιδιώτες
Ευκατάστατοι Βρετανοί θα είναι οι πρώτοι που θα ταξιδέψουν φέτος το καλοκαίρι. Η Forward Keys αναφέρει ότι στο 50% βρίσκονται οι κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων από το Ην. Βασίλειο σε σχέση με το 2019. Τα αποτελέσματαΠρόγραμμα ‘Γαλάζια Σημαία’: Η Ελλάδα παραμένει 2η παγκοσμίως
Με 545 βραβευμένες ακτές, 16 μαρίνες και 6 τουριστικά σκάφη, η Ελλάδα κατέχει την 2η θέση παγκοσμίως ανάμεσα σε 49 χώρες. Ανακοινώθηκαν από την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ), Εθνικό Χειριστή του Διεθνούς Προγράμματος “Γαλάζια Σημαία”ForwardKeys: ‘Η ελληνική προθυμία για εμβολιασμένους τουρίστες επιβραβεύεται με υψηλές κρατήσεις’
Έρευνα για τους πιο ‘ανθεκτικούς’ προορισμούς στην Ευρώπη αυτό το καλοκαίρι αποκαλύπτει ότι 7 από τις 10 κορυφαίες πόλεις είναι ελληνικές, με τη Μύκονο στην κορυφή της λίστας. Η τελευταία έρευνα από την ForwardKeys αποκαλύπτει ότι οι εμβολιασμοίΗ ζήτηση για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων επιστρέφει δριμύτερη
Η αύξηση σε πτήσεις μεγάλων αποστάσεων προς δημοφιλείς προορισμούς δείχνει ότι οι αεροπορικές εταιρείες έχουν προβλέψει ότι η ζήτηση για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων φέτος θα είναι αυξημένη. Παρά τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που προκαλούνται από τον COVID-19,Hotel Operation: Επενδύοντας στην εκπαίδευση με καινοτομία
Η Hotel Operation ειδικεύεται στο χώρο του Hotel Management από το 2012, παρέχοντας όχι μόνο ολοκληρωμένη διαχείριση ξενοδοχειακών μονάδων και τουριστικών καταλυμάτων, αλλά κτίζοντας και με τους ξενοδόχους “γέφυρες” επικοινωνίας και βαθιά συνεργασία, ώστε μαζί ναΟι Αμερικανοί ταξιδιώτες είναι έτοιμοι για εγχώρια και διεθνή ταξίδια μόλις εμβολιαστούν
Το 54% των Αμερικανών ταξιδιωτών σκοπεύουν να κάνουν ένα ταξίδι εντός των δύο πρώτων μηνών από τον εμβολιασμό τους. Η μηχανή αναζήτησης ενοικιαζόμενων τουριστικών καταλυμάτων HomeToGo έδωσε στη δημοσιότητα την έρευνα ”Return of Travel”, αναφέροντας αλλαγή στις ταξιδιωτικές συμπεριφορές,Έρευνα ETC: Το ταξιδιωτικό αίσθημα αυξάνεται στην Ευρώπη, ενόψει καλοκαιριού
Το 56% των Ευρωπαίων είναι θετικοί για τις καλοκαιρινές τους διακοπές, ενώ μόνο το 27% είναι απρόθυμο να ταξιδέψει εντός του επόμενου εξαμήνου. Ένας στους δύο Ευρωπαίους αισθάνονται πιο αισιόδοξοι για τα ταξίδια ως αποτέλεσμα της“Έκρηξη” αναζητήσεων για διακοπές στο εσωτερικό ‘βλέπει’ η holidaypirates.com
Πριν από την πανδημία οι τιμές για τον εγχώριο τουρισμό επηρεάζονταν σε μεγάλο βαθμό από τη διαθεσιμότητα σε περιόδους αιχμής για οικογενειακές διακοπές και από προσφορές ξενοδοχείων που επιθυμούσαν να βελτιώσουν την πληρότητά τους σε ορισμένεςΟι διεθνείς ταξιδιώτες λένε: ‘Πρέπει να μάθουμε να πετάμε με τον COVID-19’
Το 80% σε δημοσκόπηση της IATA ενθαρρύνεται από την προοπτική της εφαρμογής του IATA Travel Pass και θα το χρησιμοποιούσε το συντομότερο δυνατόν. Το 78% θα χρησιμοποιήσει μια εφαρμογή ταξιδιωτικών διαπιστευτηρίων, μόνο εάν έχουν πλήρη έλεγχοΤο μέλλον του τουρισμού & βιωσιμότητα στο επίκεντρο του 4ου IHF
Με μεγάλη επιτυχία και την online παρουσία 1.100 συμμετεχόντων ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 4ου Διεθνούς Φόρουμ Φιλοξενίας, που διοργάνωσε τη Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2020 το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος και στο οποίο η Xenia ήταν Χρυσός Χορηγός. Το Φόρουμ πραγματοποιήθηκε, με τηDestination Greece | Communication
Kάνουμε την αλλαγή Ποικίλες απόψεις και θέσεις, ξεχωριστές τοποθετήσεις, εξειδικευμένες γνώσεις, ενδιαφέροντα remarks, ένα δυναμικό lineup και 1500 συμμετέχοντες είναι ο απολογισμός του online conference “Destination Greece | Communication in challenging times” που πραγματοποιήθηκε, την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου