Οι διεθνείς ταξιδιώτες λένε: ‘Πρέπει να μάθουμε να πετάμε με τον COVID-19’
22 Μαρτίου, 2021Έρευνα ETC: Το ταξιδιωτικό αίσθημα αυξάνεται στην Ευρώπη, ενόψει καλοκαιριού
12 Απριλίου, 2021Πριν από την πανδημία οι τιμές για τον εγχώριο τουρισμό επηρεάζονταν σε μεγάλο βαθμό από τη διαθεσιμότητα σε περιόδους αιχμής για οικογενειακές διακοπές και από προσφορές ξενοδοχείων που επιθυμούσαν να βελτιώσουν την πληρότητά τους σε ορισμένες ημέρες της εβδομάδας. Αυτό πλέον έχει αλλάξει…
Η ευρωπαϊκή διαδικτυακή πλατφόρμα τουριστικών προσφορών holidaypirates.com έχει διπλασιάσει τις πωλήσεις για ταξίδια στο εσωτερικό σε σχέση με το 2019. Πριν από την πανδημία του COVID-19 τα εσωτερικά ταξίδια αντιπροσώπευαν περίπου το 20% της συνολικής επιχειρηματικής δραστηριότητας. Αυτό αυξήθηκε σε περίπου 40% το α’ τρίμηνο του 2021.
Ο Phil Salcedo, επικεφαλής της αγοράς Ην. Βασιλείου & Β. Αμερικής της HolidayPirates, σχολίασε: “Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν παραδοσιακά τις διαδικτυακές πλατφόρμες για να αναζητήσουν καλές προσφορές και φτηνές πτήσεις στο εξωτερικό. Πριν από την πανδημία οι τιμές για τον εγχώριο τουρισμό επηρεαζόταν σε μεγάλο βαθμό από τη διαθεσιμότητα σε περιόδους αιχμής για οικογενειακές διακοπές και από προσφορές ξενοδοχείων που επιθυμούσαν να βελτιώσουν την πληρότητά τους σε ορισμένες ημέρες της εβδομάδας. Αυτοί οι παράγοντες δεν είχαν εκτεταμένη προβολή σε ιστότοπους προσφορών.
Η πανδημία έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές εμπνέονται και αναζητούν διακοπές. Προς το παρόν, οι διακοπές στο εσωτερικό παίρνουν τη θέση των διακοπών στο εξωτερικό. Αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες που θα χρησιμοποιούσαν κανονικά για προσφορές στο εξωτερικό, για να εξασφαλίσουν μια καλή προσφορά για διακοπές κοντά στο σπίτι τους. Τα καλά νέα για το κοινό είναι ότι εξακολουθούν να υπάρχουν πολλές προσφορές για τις καλοκαιρινές διακοπές”.
Πηγή: traveldailynews.gr
Βίκυ Καραντζαβέλου – 01 Απρίλιος 2021, 10:34