hotel-operationhotel-operationhotel-operationhotel-operation
  • Home
  • Profile
    • Our Company
    • Why us
    • Portfolio
    • The Associates
      • Kostas Papadias
      • Thomas Pantos
      • Fotis Serfas
      • Michalis Ntounetas
      • Nikos Skrempos
  • Our Services
    • Hotel Digital Marketing
    • Hotel Management
    • Reservations Management
    • Financial & Accounting Services
    • F&B Management
    • Staff Training
    • Hotel Photography
  • News
  • They trusted us
    • Testimonials
  • Research
  • Contact us
✕
The future of tourism & sustainability at the heart of the 4th IHF
March 10, 2021

Destination Greece | Communication

Kάνουμε την αλλαγή

 

Ποικίλες απόψεις και θέσεις, ξεχωριστές τοποθετήσεις, εξειδικευμένες γνώσεις, ενδιαφέροντα remarks, ένα δυναμικό lineup και 1500 συμμετέχοντες είναι ο απολογισμός του online conference “Destination Greece | Communication in challenging times” που πραγματοποιήθηκε, την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2020, από τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου εκπρόσωποι των δημόσιων θεσμών, ο ιδιωτικός τομέας του τουρισμού και εξέχουσες προσωπικότητες από τον χώρο της επικοινωνίας και της διαφήμισης μοιράστηκαν με το κοινό τις απόψεις τους, την εμπειρία και την τεχνογνωσία τους για την επικοινωνία στον τουρισμό.

Η ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των συμμετεχόντων κατά τη διάρκεια των συζητήσεων και οι τοποθετήσεις των ειδικών, οδήγησαν σε πολύτιμα συμπεράσματα για την επόμενη μέρα του τουρισμού:

  • Η ενσυναίσθηση είναι έννοια πάνω στην οποία πρέπει να χτίζεται η επικοινωνία του ελληνικού τουρισμού
  • Η επένδυση στα θετικά στοιχεία της ελληνικότητας έχει να ωφελήσει την επικοινωνία της Ελλάδας
  • Η βιώσιμη ανάπτυξη πρωταγωνίστησε ως κατεύθυνση τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους προορισμούς, εστιάζοντας στις φιλικές προς το περιβάλλον και την κοινωνία πρακτικές που θα δημιουργήσουν μια σημαντική παρακαταθήκη για τα επόμενα χρόνια
  • Η συνεργασία, που πράγματι είναι μια συλλογική κατάκτηση είναι ζητούμενη για όλους, πλέον πρέπει να γίνεται πιο δομημένα και ουσιαστικά
  • Είναι ζητούμενος ο συντονισμός της προβολής των επιμέρους προορισμών, ώστε να υπάρχει πολλαπλασιαστικό όφελος για την Ελλάδα
  • Η επικοινωνία των προορισμών πρέπει να αντανακλά ένα εμπλουτισμένο τουριστικό προϊόν, ενώ ταυτόχρονα η σωστή επικοινωνία των προορισμών έχει τη δύναμη να το διαμορφώνει

 

WRAP-UP & VIDEOS

Χαιρετισμοί

Γιάννης Ρέτσος, Πρόεδρος ΣΕΤΕ

Χάρης Θεοχάρης, Υπουργός Τουρισμού

Related posts

July 12, 2021

‘LOCAL & BRAND NAMES’: Gastrotourism brand for interconnection of branded local products and hotels


Read more
June 9, 2021

Hotel Operation in ‘full operation’, with all its hotels open


Read more
May 31, 2021

Global Blue Hellas: Greece 2nd most popular destination for British travelers


Read more

space


Hotel Operation, a hotel management company, specializes in Hotel Management since 2012, providing comprehensive management of hotel units and accommodation

  • ‘LOCAL & BRAND NAMES’: Gastrotourism brand for interconnection of branded local products and hotels
    July 12, 2021
  • Hotel Operation in ‘full operation’, with all its hotels open
    June 9, 2021
  • Home
  • Profile
  • Our Services
  • News
  • They trusted us
  • Research
  • Contact us

hotel-operation-greece-

Hotel Operation

Hotel Operation, a hotel management company, specializes in Hotel Management since 2012, providing comprehensive management of hotel units and accommodation

CONTACT

 

ho ADDRESS

 Agiou Spyridonos 23
Piraeus TK 18535

ho EMAIL

info@hoteloperation.gr

 

TELEPHONE

+30 2104115005

 

PROFILE

hoteloperation

  •  The company
  •   Why US
  •   Our team
SERVICES

hoteloperation

  • #Hotel Digital Marketing
  • #Reservation Management
  • #Finance&Accounting
  • #Food&BeverageManagement
  • #StaffTraining
  • #Hotelphotography
FACT SHEET | REGISTRATION

hoteloperation

Join our newsletter

for NEWS and TIPS

 

 

2021 Hotel Operation