Η ζήτηση για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων επιστρέφει δριμύτερηΗ ζήτηση για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων επιστρέφει δριμύτερηΗ ζήτηση για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων επιστρέφει δριμύτερηΗ ζήτηση για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων επιστρέφει δριμύτερη
  • Αρχική
  • Προφίλ
    • Η Εταιρεία μας
    • Γιατί εμάς
    • Portfolio
    • Η ομάδα μας
      • Κώστας Παπαδιάς
      • Θωμάς Πάντος
      • Φώτης Σέρφας
      • Μιχάλης Ντουνέτας
      • Νίκος Σκρέμπος
  • Υπηρεσίες
    • Ξενοδοχειακό Digital Marketing
    • Διαχείριση Ξενοδοχείου
    • Διαχείριση Κρατήσεων
    • Χρηματοοικονομικά & Λογιστικά
    • Οργάνωση Επισιτιστικού Τμήματος
    • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Φωτογράφιση Ξενοδοχείου
  • Νέα
  • Μας εμπιστεύτηκαν
    • Testimonials
  • Έρευνα
  • Επικοινωνία
Hotel Operation: Επενδύοντας στην εκπαίδευση με καινοτομία
26 Απριλίου, 2021
ForwardKeys: ‘Η ελληνική προθυμία για εμβολιασμένους τουρίστες επιβραβεύεται με υψηλές κρατήσεις’
17 Μαΐου, 2021

Η ζήτηση για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων επιστρέφει δριμύτερη

Η αύξηση σε πτήσεις μεγάλων αποστάσεων προς δημοφιλείς προορισμούς δείχνει ότι οι αεροπορικές εταιρείες
έχουν προβλέψει ότι η ζήτηση για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων φέτος θα είναι αυξημένη.
Παρά τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που προκαλούνται από τον COVID-19, φαίνεται ότι η εμπιστοσύνη των καταναλωτών δεν έχει καταστραφεί τόσο τραγικά, καθώς πρόσφατη έρευνα (20 Απριλίου 2021) από την GlobalData αποκάλυψε ότι το 36% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα εξετάσουν την πιθανότητα ενός διεθνούς ταξιδιού σε διαφορετική ήπειρο τους επόμενους 12 μήνες, ποσοστό 8% περισσότερο από το ποσοστό των ερωτηθέντων που δήλωσαν ότι θα έκαναν ένα διεθνές ταξίδι σε χώρα εντός της ηπείρου στην οποία ζουν.

Ο Ralph Hollister, αναλυτής Ταξιδιών και Τουρισμού στην GlobalData, σχολιάζει: “Λόγω του COVID-19, έγιναν συχνές προσαρμογές στους ταξιδιωτικούς περιορισμούς και κάθε χώρα έχει διαφορετικούς κανονισμούς, πράγμα που σημαίνει ότι το ταξίδι σε διαφορετική ήπειρο βραχυχρόνια θα παραμείνει με κάποιο ρίσκο. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ξαφνικές ακυρώσεις και την πιθανότητα να προσβληθούν από τον ιό στις σκέψεις των ταξιδιωτών. Ωστόσο, φαίνεται ότι αυτοί οι παράγοντες ενδέχεται να μην εμποδίζουν τους καταναλωτές να ταξιδεύουν, καθώς οι διαδρομές μεγάλων αποστάσεων φαίνεται να ανοίγουν ξανά για τις μάζες φέτος.
Η ανησυχία γύρω από όλα αυτά υποδηλώνει ότι η ζήτηση για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων θα έπρεπε λογικά να ήταν χαμηλότερη από τη ζήτηση για ταξίδια μικρών αποστάσεων, ωστόσο, αυτό φαίνεται να μην ισχύει. Αυτό δείχνει πως η γενική κόπωση που προκαλείται από την πανδημία έχει δημιουργήσει στους ταξιδιώτες την επιμονή ότι χρειάζονται ριζική αλλαγή τοπίου και μπορεί να είναι πρόθυμοι να αφήσουν στην άκρη σημαντικές τους ανησυχίες για να το επιτύχουν”.
Αυτόν το μήνα, η United Airlines ανακοίνωσε περαιτέρω διεθνή επέκταση των πτήσεων μεγάλων αποστάσεων στην Ευρώπη, ενώ και η Air France δήλωσε το ίδιο στις ΗΠΑ, με νέες πτήσεις να ξεκινούν αυτό το καλοκαίρι. Η United Airlines δήλωσε ότι θα προσθέσει νέες πτήσεις προς την Κροατία, την Ισλανδία και την Ελλάδα. Επιπλέον, η Air France δημοσίευσε ότι πρόσθεσε το Denver στο δίκτυό της.
Και ο Hollister καταλήγει: “Αυτή η αύξηση σε πτήσεις μεγάλων αποστάσεων προς δημοφιλείς προορισμούς δείχνει ότι οι αεροπορικές εταιρείες έχουν επίσης προβλέψει ότι η ζήτηση για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων φέτος θα έχει αυξημένη ζήτηση. Το στοίχημα για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, τόσο από την πλευρά του ταξιδιώτη όσο και του επιχειρείν, εξακολουθεί να ενέχει κίνδυνο καθώς η πανδημία δεν έχει τελειώσει και η κατάσταση μπορεί να αλλάξει γρήγορα. Ωστόσο, η παγκόσμια ζήτηση για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων αυξάνεται προφανώς, γεγονός που δείχνει σημάδια ότι η ουσιαστική ανάκαμψη θα μπορούσε να ξεκινήσει από φέτος”.
Πηγή: traveldailynews.gr
Τατιάνα Ρόκου – 29 Απρίλιος 2021, 11:21

Related posts

12 Ιουλίου, 2021

‘ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ’: Σήμα γαστροτουρισμού για διασύνδεση επώνυμων τοπικών προϊόντων και ξενοδοχείων


Read more
9 Ιουνίου, 2021

Σε ‘full operation’ η Hotel Operation, με όλα τα ξενοδοχεία της ανοικτά


Read more
31 Μαΐου, 2021

Global Blue Hellas: Η Ελλάδα 2ος δημοφιλέστερος προορισμός για τους Βρετανούς ταξιδιώτες


Read more

space

Η Hotel Operation, εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων, ειδικεύεται στο χώρο του Hotel Management από το 2012, παρέχοντας ολοκληρωμένη διαχείριση ξενοδοχειακών μονάδων και καταλυμάτων.

  • ‘ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ’: Σήμα γαστροτουρισμού για διασύνδεση επώνυμων τοπικών προϊόντων και ξενοδοχείων
    12 Ιουλίου, 2021
  • Σε ‘full operation’ η Hotel Operation, με όλα τα ξενοδοχεία της ανοικτά
    9 Ιουνίου, 2021
  • Αρχική
  • Προφίλ
  • Υπηρεσίες
  • Νέα
  • Μας εμπιστεύτηκαν
  • Έρευνα
  • Επικοινωνία

hotel-operation-greece-

Hotel Operation

Η Hotel Operation, εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων, ειδικεύεται στο χώρο του Hotel Management από το 2012, παρέχοντας ολοκληρωμένη διαχείριση ξενοδοχειακών μονάδων και καταλυμάτων.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

ho ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Αγίου Σπυρίδωνος 23
Πειραιάς TK 18535

ho EMAIL

info@hoteloperation.gr

 

ΤΗΛΕΦΩΝΟ

+30 2104115005

 

ΠΡΟΦΙΛ

hoteloperation

  •  Η εταιρεία
  •  Γιατί εμάς
  •  Η ομάδα μας
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

hoteloperation

  • #Ξενοδοχειακό Digital Marketing
  • #Διαχείριση Κρατήσεων 
  • #Χρηματοοικονομικά & Λογιστικά
  • #Οργάνωση Επισιτιστικού Τμήματος
  • #Εκπαίδευση Προσωπικού
  • #Φωτογράφιση Ξενοδοχείου
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ | ΕΓΓΡΑΦΗ

hoteloperation

Eγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο για

ΝΕΑ και ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

 






    What is 2 + 3 ?

    2021 Hotel Operation