Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες είναι έτοιμοι για εγχώρια και διεθνή ταξίδια μόλις εμβολιαστούν
19 Απριλίου, 2021Η ζήτηση για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων επιστρέφει δριμύτερη
10 Μαΐου, 2021Η Hotel Operation ειδικεύεται στο χώρο του Hotel Management από το 2012, παρέχοντας όχι μόνο ολοκληρωμένη διαχείριση ξενοδοχειακών μονάδων και τουριστικών καταλυμάτων, αλλά κτίζοντας και με τους ξενοδόχους “γέφυρες” επικοινωνίας και βαθιά συνεργασία, ώστε μαζί να επιτύχουν τους στόχους που θέτουν.
Στην εποχή μας, που όλα αλλάζουν ανά πάσα στιγμή η σωστή εκπαίδευση και κατάρτιση, αλλά και η γρήγορη αναζήτηση πληροφορίας είναι τα βασικά κλειδιά της επιτυχίας των ξενοδοχειακών μονάδων, που όλο και περισσότερο θα καλούνται στο μέλλον να προσαρμοσθούν και άμεσα αντιδράσουν σε δύσκολες ή ξαφνικές καταστάσεις.
Με αυτό το σκεπτικό ως γνώμονα η εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων Hotel Operation, όχι μόνο καταρτίζει τους ξενοδόχους συνεργάτες σε όλες τις σύγχρονες τάσεις, αλλά τους δίνει και ένα εργαλείο που βρίσκεται online, ώστε ανά πάσα στιγμή να μπορούν να ανατρέξουν στο εκπαιδευτικό υλικό και στο σημείο που τους χρειάζεται και να λάβουν την πληροφορία που θέλουν εκείνη τη δεδομένη στιγμή.
Η Hotel Operation ειδικεύεται στο χώρο του Hotel Management από το 2012, παρέχοντας όχι μόνο ολοκληρωμένη διαχείριση ξενοδοχειακών μονάδων και τουριστικών καταλυμάτων, αλλά κτίζοντας και με τους ξενοδόχους “γέφυρες” επικοινωνίας και βαθιά συνεργασία, ώστε μαζί να επιτύχουν τους στόχους που θέτουν. Πρώτη, λοιπόν, είδε το κενό στην εκπαίδευση και την ανάγκη να οριστούν ουσιαστικές και συγκεκριμένες διαδικασίες και μάλιστα αυτές να βρίσκονται online για συνεχή πρόσβαση.
Τα σεμινάρια που παρέχονται στους συνεργάτες της καλύπτουν όλο το φάσμα των υπηρεσιών των ξενοδοχείων, όπως το Front Office, το F&B, το Housekeeping και, φυσικά, το τμήμα Πωλήσεων και Marketing. Είναι πολύ βασικό να τονιστεί ότι μέσω αυτών των σεμιναρίων όλο το προσωπικό αντιλαμβάνεται τον ρόλο του και το πως πρέπει να λειτουργεί προς όφελος της ξενοδοχειακής μονάδας, έχοντας ως αποτέλεσμα την εύρυθμη λειτουργία της και την απόκτηση ευχαριστημένων πελατών.
Η εταιρεία δίνει μεγάλη προσοχή σε κάθε τμήμα, όπως είναι οι κρατήσεις, οι πωλήσεις, και το digital marketing, το τμήμα οροφοκομίας, η οργάνωση του επισιτιστικού τμήματος, ακόμα και η φωτογράφιση του καταλύματος, γεγονός που την κάνει να ξεχωρίζει ανάμεσα στις υπόλοιπες εταιρείες διαχείρισης ξενοδοχείων.
Πηγή: traveldailynews.gr
Βίκυ Καραντζαβέλου – 19 Απρίλιος 2021, 11:34